سلام خدا جوني


 

سلام خدا جوني

خدا جون؛يه چيزي به اين شيطون بگو

اذيتم ميكنه

همش ميخواد گولم بزنه

هي ميگه با خدات حرف نزن

...

...دروغ بگو

همش ميخواد ناراحتت كنم

هي بهش ميگم برو

خدام مواظبمه

من خدامو دوست دارم

نميخوام ناراحتش كنم

اما گوش نميده

حسوديش ميشه

ميبينه او رو دوست نداري؛ ميخواد يه كاري كنه منم دوست نداشته باشه

بهش بگو دوستم داري

خدا جون

اين شيطون خيلي زرنگه

ميخواد ناراحتت كنم آخرش هم همه چيو بندازه تقصير خودم

بهش بگو دست از سرم برداره

خيلي اذيتم ميكنه

اصلا بهش بگو بره خونشون

اومده خونه من چي كار؟

خونه ي دل من صاحب داره

صاحبش هم تويي

بهش بگو اضافيه

دوستش ندارم

ولم كنه

من هر چي بهش ميگم گوش نميده

دعواش كن خداجون

براش اخم كني ميترسه و ميره

بهش بگو قراره ما دو تا هميشه با هم باشيم

بهش بگو مواظبمي

ديشب همش بهم ميگفت برات نامه ننويسم

اما من به حرفش گوش ندادم

بعد از اينكه نوشتم فهميدم چرا ميگفت ننويسم

مرسي كه حالشو گرفتي

خلاصه اينكه خدا جونم

اين شيطون خيلي آزارم ميده

همش ميخواد ما دو تا رو از هم جدا كنه

بهش بگو بره و دست از سرم برداره

دوستت دارم خدا جون نازم

10تا دوستت دارم

قد تموم ستاره ها دوستت دارم



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    بهنانه می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1391/3/14/0 و 23:49 دقیقه ارسال شده.

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: